HEJ HEJ!!

HEJ INTE LÄNGESEN elllähh?

ne men en tjej i klassen sa att jag inte srkivit på länge så tänkte nyss att jag skulle det. har precis duschat så känner mig freeäääsh!! :D har gjort engelska läxan bara hemspråksläxan kvar dååå.... åhh .. :(
imorn drar jag till stan med tjejerna får se vad jag köper... tror nog strumpbyxor/leggins, kontaktkort (alla messar mig då jag inte har pengar ?! får ångest måste köpa kort o svara hehe xD) morsdag present och en present till min käre bror för han fyller år 6 JUNI... eller asså orkar itne förklara men ska nog plugga på läxan nu.

MEN GLÖM INTE ORMINGE KARNIVALEN IMORGON!! orminge karnival... lalalal aa vet itne hur den går men de flesta vett. aalla e så taggade så tror nog dt blir kulll. men synd att vi har hemspråk. men ska t stane fter skolan sen t hemspråken sen på karnivalen... asså den håller på tills söndag att de orkar assåå ahha NOLIFERS!!

men tydligen kmr markoolio oxå... det e lite konstigt fför det står typ attt han kmr runt 11 på lördag o i tyresö centrum står det att han ska vara där klcokan 2 på lördag.... stressigt schema heheh xD

men förra lördagen spenderade jag den med nazia i tyresö vi hade fett kuuul!! måste göras om!!! :D<3333

aja ska dra får nog fortsätta skriva nångång ehehe xD <3

bilder från dagen finns på min Facebook men bara vänner kan se tyvärr hehe xD

/Mitra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0