CUPCAKES!!! ;D

hej hej!! inget riktigt blogginlägg ville bara lägga ut bild på mina skiitgoda o kladdiga muffins, de är skitgoda... e dessutom glad att det är fredag. brorsan kmr snart..ska väl bara kolla på tv. o imorn ska vi vara med några. sen p åsöndag är det nyår fast vi firar det imorn kväll oxå!! idag har det varit skola o sen hemspråk som vanligt. köpte en dålig mobil idag, ska ha den efersom mi är paj, får inte köpa en ny;( pappa säger att jah kmr försöra den men det kmr jah inte;D har inte försört en enda mobil den här mobilen försördes av sif själv. men änåd skönt min mobil e tbx, messa ni som har mitt nmr. men kommer svara imorn för den laddas nu ;D aja bild på mina underbara o goda muffins;D<3





 
så himla goda;D


 

Jag kan inte motstå ;S



flera läckisar:D

/Mitra

Kommentarer
Postat av: Parisa ♥

VILL OCKSÅ HAAAAA!

2010-03-20 @ 17:24:44
URL: http://parisaochlema.blogg.se/
Postat av: Jenniee♥

gott :D

fin blogg =)

kram♥

2010-04-05 @ 18:54:36
URL: http://jejjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0