Vaknade nyss??

Hejsan alla, jag vaknade för en halvtimme sen typ, jag var ju skiit trött efter gårdagens städning ;) Jag åt frukost precis, ska hjälpa mamma i köket om en timme, för gästerna kommer runt fyra och man vill ju vara färdig med maten i god tid!! Aja jag har inte hunnit göra så mycket sen jag vaknade så jag bloggar mer sen, kanske före gästerna kommer eller efter gästerna gått. Plus måste ha nått fint att sätta på mig när gästerna kommer.

 Min outfit på födelsedagsfesten i lördags.


 såhär fixade jag mina ögon på festen, ville ha lösögonfransar men pallade inte fixa ;)


Pussokram!!




//Nazia ♥


 

Kommentarer
Postat av: Parisa ♥

UPPDATERA MEEEEEEEEER :(

2010-04-07 @ 14:07:20
URL: http://parisaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0