TAGIT LÄNGSTA BLOGGPAUSEN EVER!!!!!!!!!!

Sorry för dålig update, men orkade helt enkelt inte.

Aja skriver lite om idag och igår, igår så fyllde min lillkusin Elam sötnos, ett år, han hade en skiit stor (för att var ett år :S) fest och de va kul, alltså jag va på fest hela dagen och hela natten (typ) igår :)

Och min andra lillkusin Zala, fyller ett år om tretton dagar, hennes familj ska också ha stor fest, så längtar till den också!! Aja jag sovde över hos min moster igår med Parisa, sen idag hämtade mamma oss med bilen för att åka hem igen, alltså vi tänkte stanna en till natt men vi ska få skiit många gäster imorn och om nån vecka är det en skiit stor fest och om EN vecka är det PRAO ;(! orkar inte -.- 
Men ska hjälpa dom andra med att städa huset extra fint nu inför imorn :) 


 MY BROWN EYE!!!
 

PÖÖÖÖSSSSSSSSS!


//Nazia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0