Shululululu!

Hejsan allaaaaaa!!

Imorse så messade jag med Tanita o Natta, vi skulle träffas i stan men de gick inte för jag skulle till hässelby till min lillkusin men vi åkte aldrig :S Vi ska åka imorn istället. Men orkade ändå inte åka till stan idag haha. Jag o parisa och mamma(?!)gick ut på en promenad o spelade volleyboll och hade skiit kul, dock var det pinsamt att bara vi tre stod ute och spelade volleyboll (mobbade HAHA :D) men vi kom hem nyss och jag ska äta mat nu, sen ska familjen ha en mysig filmkväll :)!



 Såhär ser lilla jag ut idag :)!


Pussar!!


//Nazia ♥

Kommentarer
Postat av: Parisa ♥

sv; de klart vi är ;) HAHAHA naaw du glömde Rozan, KRAMAR

2010-04-09 @ 11:10:31
URL: http://parisaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0