15.21

Hejsan bloggen! Det var skiit kul när gästerna kom, men de åkte hem så pass sent att jag inte orkade blogga vid den tiden(var assssssssss trött), men jaja, vi åt mat pratade, drack te med dessert o.s.v. Super kul!
Aja igår vaknade jag sent, runt 11, och jag tyckte att det var en sån härlig dag så jag och Maria tog våra cyklar och cyklade ute lite... de gick inte bra för mig.. jag ramlade och flög framåt, jag skadade mig, så har jätte ont i knäet nu, aja när jag kom hem så kom några släktingar till oss lite senare. Och rozan var också här..(?!). Aja kul att hon och Parisa är vänner igen. Idag så vaknade jag ännu senare än igår, runt 1 fan ??? Men jag ska nog bara chilla idag, kanske åka till orminge :)!

 En av lillgästerna i förrigår :)

Pappa och några till  i måndags :)

 Jag, när gästerna kom till oss :)
 Jag och lillsyrran :)

Pösspöss!!

//Nazia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0